Racó de Borgonyà.
Novembre del 2011.
dilluns, 20 de febrer del 2012
diumenge, 19 de febrer del 2012
dissabte, 18 de febrer del 2012
divendres, 17 de febrer del 2012
dijous, 16 de febrer del 2012
dimecres, 15 de febrer del 2012
dimarts, 14 de febrer del 2012
dilluns, 13 de febrer del 2012
Homenatge a un fotògraf: Josep Maria Soldevila
La fotografia d´avui ha de ser diferent per força.
Avui som un de menys a la nostra Agrupació Fotogràfica.
En Josep Maria ens ha deixat. I ens ha deixat de la manera que ell, segurament, hagués volgut: amb la Nikon a la ma i fent fotografies. Això és el que a ell l´hi agradava i aquesta era la seva passió. Divendres passat va disfrutar ensenyant-nos les seves darreres fotografies dels pessebres de Sant Pere de Torelló. Ens varen agradar molt a tots i l´hi ho varem expressar. Crec que va estar content. Més tard ens va passar unes poques fotografies de "La Foradada" de Cantonigròs. També ens varen agradar molt i, precisament, una d´aquestes fotografies serà la darrera que haurà penjat al blog de la nostra Agrupació. La foto és molt bona, el fotògraf i la persona que hi havia al darrera, també.
Divendres passat jo havia d´haver anat a un sopar que, sortosament, va canviar de dia. Estic content d´haver pogut compartir aquesta darrera reunió amb ell. Han estat molt i molts anys de compartir fotografies. Hem viscut el pas de l´analògic al digital i en Josep Maria es va saber adaptar millor que molts d´altres, tot i la seva edat, a aquest canvi que a molts ens va fer anar de corcoll..
La fotografia on hi surt ell pertany a la darrera sortida que varem fer aquest hivern. Era el 20 de Novembre del 2011. Descansi en pau.
Etiquetes de comentaris:
Agrupació Fotogràfica de Torelló
diumenge, 12 de febrer del 2012
dissabte, 11 de febrer del 2012
divendres, 10 de febrer del 2012
dijous, 9 de febrer del 2012
dimecres, 8 de febrer del 2012
dimarts, 7 de febrer del 2012
dilluns, 6 de febrer del 2012
diumenge, 5 de febrer del 2012
dissabte, 4 de febrer del 2012
divendres, 3 de febrer del 2012
Barcelona
El nou edifici de la telefònica. La foto quasi em costa la salut, ja que els semàfors es varen posar verds abans del que jo havia calculat. Octubre del 2011.
dijous, 2 de febrer del 2012
dimecres, 1 de febrer del 2012
Subscriure's a:
Missatges (Atom)



















