Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Barcelona. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Barcelona. Mostrar tots els missatges

diumenge, 19 de febrer del 2012

Barcelona

Voltants de la Torre Agbar
al cap tard.
Octubre del 2011.

dissabte, 18 de febrer del 2012

Barcelona

Voltant de la Torre Agbar, al vespre.
Octubre del 2011.

divendres, 17 de febrer del 2012

Barcelona

Voltants de la Torre Agbar.
Octubre del 2011.

dijous, 16 de febrer del 2012

Barcelona

Voltant de la Torre Agbar.
Octubre del 2011.

dimecres, 15 de febrer del 2012

Barcelona

Sota mateix de la Torre Agbar.
Octubre del 2011.

dimarts, 14 de febrer del 2012

Barcelona

Voltants de la Torre Agbar.
Octubre del 2011.

diumenge, 12 de febrer del 2012

Barcelona

Voltant pel Fòrum.
Octubre del 2011.

dissabte, 11 de febrer del 2012

Barcelona

Voltant pel Fòrum.
Octubre del 2011.

divendres, 10 de febrer del 2012

Barcelona

Placa fotovoltàica.
Octubre del 2011.

dijous, 9 de febrer del 2012

Barcelona

Voltant per la zona del Fòrum. Octubre del 2011.

dimecres, 8 de febrer del 2012

Barcelona

Voltant per la zona del Fòrum.
Octubre del 2011.

dimarts, 7 de febrer del 2012

Barcelona

L´edifici del Fòrum amb el nou de la Telefònica al fons.
Octubre del 2011.

dilluns, 6 de febrer del 2012

Barcelona

Edifici de la Telefònica.
Octubre del 2011.

diumenge, 5 de febrer del 2012

Barcelona

Reflexes a l´edifici del Fòrum. Octubre del 2011.

dissabte, 4 de febrer del 2012

Barcelona

Autoretrat. Fòrum de Barcelona.
Octubre del 2011.

divendres, 3 de febrer del 2012

Barcelona

El nou edifici de la telefònica. La foto quasi em costa la salut, ja que els semàfors es varen posar verds abans del que jo havia calculat. Octubre del 2011.

dijous, 2 de febrer del 2012

Barcelona

Una més del Fòrum. Octubre del 2011.

dimecres, 1 de febrer del 2012

Barcelona

L´edifici nou de la Telefònica
al fons. En primer pla, l´edifici
del Fòrum. Octubre del 2011.

dimarts, 31 de gener del 2012

Barcelona

Més del mateix.
Octubre del 2011.

dilluns, 30 de gener del 2012

Barcelona

La nova seu de la Telefònica i la paret de l´edifici del Fòrum.
Octubre del 2011.