Voltants de la Torre Agbar
al cap tard.
Octubre del 2011.
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Barcelona. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Barcelona. Mostrar tots els missatges
diumenge, 19 de febrer del 2012
dissabte, 18 de febrer del 2012
divendres, 17 de febrer del 2012
dijous, 16 de febrer del 2012
dimecres, 15 de febrer del 2012
dimarts, 14 de febrer del 2012
diumenge, 12 de febrer del 2012
dissabte, 11 de febrer del 2012
divendres, 10 de febrer del 2012
dijous, 9 de febrer del 2012
dimecres, 8 de febrer del 2012
dimarts, 7 de febrer del 2012
dilluns, 6 de febrer del 2012
diumenge, 5 de febrer del 2012
dissabte, 4 de febrer del 2012
divendres, 3 de febrer del 2012
Barcelona
El nou edifici de la telefònica. La foto quasi em costa la salut, ja que els semàfors es varen posar verds abans del que jo havia calculat. Octubre del 2011.
dijous, 2 de febrer del 2012
dimecres, 1 de febrer del 2012
dimarts, 31 de gener del 2012
dilluns, 30 de gener del 2012
Subscriure's a:
Missatges (Atom)



















