Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Paris. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Paris. Mostrar tots els missatges

dijous, 23 de setembre del 2010

Paris

Autoretrat a la façana del davant de l´Hotel des Trois Gares. Agost del 2010.

dimecres, 22 de setembre del 2010

Paris

Escala de l´Hotel des Trois Gares, Paris. M´agrada, sobre tot tenint en compte que és a pols:  f 2,8 i 1/4 de segon. Agost del 2010.

diumenge, 28 de març del 2010

Parc de La Villette

El submarí del Parc de La Villette, al nord-est de Paris.Agost del 2005.

dissabte, 27 de març del 2010

Dormint al Louvre

Una petita visitant del Louvre, esgotada davant tanta bellesa. Paris, Agost del 2005.