Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Gent de Romània.. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Gent de Romània.. Mostrar tots els missatges
dimecres, 2 de febrer del 2011
Home de Marginea
Home de Marginea que es va aturar al bell mig del carrer per tal de que l´hi fes la foto.Novembre del 2010.
diumenge, 30 de gener del 2011
Dona de Marginea
Marginea és un petit poblet a tocar la frontera d´Ucraïna. Aquest poble és famós per la seva ceràmica negra. Novembre del 2010.
divendres, 21 de gener del 2011
dimecres, 12 de gener del 2011
dijous, 6 de gener del 2011
dimecres, 5 de gener del 2011
diumenge, 2 de gener del 2011
Home de la comarca de Gura Humorului
Unes hores abans de fer aquesta foto haviem vist com feien fora a aquest home d´un restaurant de la ciutat. El pobre home només intentava vendre algunes herbes als clients de les taules. Més tard el varem trobar prop de l´estació del tren i l´hi varem comprar un bon grapat d´ aquestes herbes...que encara no hem probat pas!. Per quatre Ron el varem fer molt feliç. Novembre del 2010.
dissabte, 1 de gener del 2011
Preparant l´hivern
Un dels carros que fins fa quatre dies omplien les carreteres del país. Ara els cotxes els han anat arraconant. Aquest ve carregat de llenya per l´hivern. Novembre del 2010.
ANUL NOU FERICIT!! BON ANY NOU A TOTHOM!!
ANUL NOU FERICIT!! BON ANY NOU A TOTHOM!!
dilluns, 27 de desembre del 2010
dissabte, 25 de desembre del 2010
Nen de Dorohoi
Nen gitano de Dorohoi espiant cap a dintre d´un restaurant de la ciutat per intentar entrar (quan no el veuen els cambrers) i demanar diners als clients. Novembre del 2010.
"CRACIUN FERICIT" A TOTS ELS MEUS AMICS I AMIGUES ROMANESOS!!
"CRACIUN FERICIT" A TOTS ELS MEUS AMICS I AMIGUES ROMANESOS!!
dimecres, 22 de desembre del 2010
dijous, 9 de desembre del 2010
dimecres, 8 de desembre del 2010
Mercat municipal de Gura Humorului
dimarts, 7 de desembre del 2010
dilluns, 6 de desembre del 2010
diumenge, 5 de desembre del 2010
dissabte, 4 de desembre del 2010
divendres, 3 de desembre del 2010
Estació de tren de Putna
A punt de marxa. Novembre del 2010. (Encara que ho sembli, el maquinista no és pas cap soci de l´AFT, eh?)
dijous, 2 de desembre del 2010
dimarts, 30 de novembre del 2010
Subscriure's a:
Missatges (Atom)





















