Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Carrers de Romània.. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Carrers de Romània.. Mostrar tots els missatges
diumenge, 6 de febrer del 2011
Radauti
Cèntric carrer de la ciutat. Són quarts de quatre de la tarda i aviat serà negra nit. Estem molt al nord del país. Novembre del 2010.
divendres, 4 de febrer del 2011
dijous, 3 de febrer del 2011
dissabte, 22 de gener del 2011
Suceava
Edifici a l´entrada de Suceava. Memòria del socialisme del segle passat. Les grans ciutats tenen inmenses avingudes amb grans edificis grisos com aquest. Foto des del cotxe. Novembre del 2010.
dijous, 20 de gener del 2011
dimecres, 19 de gener del 2011
Suceava
El xicot de l´anunci realment està bebent una llauna de Nestea, no pas de la canonada. Novembre del 2010.
dilluns, 18 de gener del 2010
Subscriure's a:
Missatges (Atom)







