dilluns, 18 de gener del 2010

Arrels.


El Portell d´Aranyonet. Juliol de 2004.

4 comentaris:

Unknown ha dit...

mira josep, despres de 49 anys que tinc i vivint a Ripoll mai he nat el Portell d'aranyonet i avui amb l'oncle visitarem la finca, tots venim d'aqui i el congnom tambe esta bastannt estes desde sur USA a sudamerica.
gracies pe les fotos.

josep portell ha dit...

Bona nit José Ramon, ja em comentaràs què t´ha semblat el Portell d´Aranyonet. Jo trobo que és un lloc amb una certa màgia.

Unknown ha dit...

bona tarda josep Portell, realment amb dic Jordi Portell no fotis cas del nom del gmail es inventat. tinc altres correus personal nobles.
la casa/es esta molt deixada i ple de herbes per tot arreu. el lloc es molt macu,tranquil,diferent,magic i senyorial amb unes vistes sensacionals. els baixos els fans servir per betiar.
las rodes del carro ja no hi son amb la foto tan maca que vas fer.
m'agradaria fer un petit dossier de la historia de la Casa Mare nostre EL PORTELL que tenim dades desde l'any 1300 i fer un pdf per penjar-ho a internet i aixis tots els que portin aquet cognom tan original i de terres nobles poguin descobrir les seves arrels.
actualmennt visc a OLOT, pero soc de Ripoll. vaig fer varies fotos per tenir l'estat actual de les cases, i si vols te les passo per mail.
www.abreostras.es
estemm amb contacte.
jordi portell

Unknown ha dit...

Hola soc Portell i els meus antics son del Portell